Skip to main content

Marketingul și vânzarea către un client sunt asemănătoare cu a face curte unei domnișoare – în ambele cazuri trebuie să surprinzi și să captezi atenția. Iar atunci când un nou utilizator îți vizitează Landing Page-ul, dorești să-l întâmpini cu un bun venit ca la carte și să-l atragi cu oferta ta. Am dreptate?

Conform cercetărilor Microsoft, un vizitator petrece în medie doar 10 secunde pentru a naviga și explora pagina principală a unui site web. Și, în acest timp, trebuie să lași o impresie bună și să reușești să-l transformi într-un client fidel.

Acum permite-mi să te întreb: rezonează titlul Landing Page-ului afacerii tale cu obiectivele publicului țintă?

Pentru a face ordine în antetul paginii tale de destinație, am selectat 3 expresii care au un impact negativ asupra conversiilor. Găsește-le și scoate-le imediat!

01. „Noi” și „Al nostru”

Nu începe niciodată titlul sau oferta cu pronume personale: eu, tu, el, ea, ea, el, noi, voi, ei. Nu vei vorbi doar despre tine la prima întâlnire, nu-i așa?

Specialistul în optimizare Peep Laja afirmă că „cumpărătorilor nu le pasă de tine, ei se gândesc doar la ei înșiși și la cum să-și rezolve propriile probleme”.

Pentru a crea o conexiune de încredere cu publicul tău țintă, trebuie să demonstrezi că pui problemele și nevoile acestuia pe primul plan. Clienții tăi nu așteaptă doar promisiuni goale, dar și dovezi.

Ce poți face chiar acum?
Reformulează toate titlurile și ofertele astfel încât sensul celor scrise să fie relevant doar pentru potențialii tăi clienți. Nu mai vorbi despre tine, dar vorbește despre problemele clienților tăi. Acest lucru îi va menține pe pagina ta de destinație mai mult timp.

02. „Vei economisi timp și bani”

Această frază seamănă cu un slogan publicitar. Desigur, toată lumea ar dori să economisească timp și bani, dar trebuie să recunoaștem că promisiunea sună mult prea efemer. Cum poți să promiți ceva vag?

Afirmând că produsul sau serviciul tău costă mai puțin și durează mai puțin, dai mai multe motive ca publicul țintă să se îndoiască de calitatea produsului pe care îl oferi.

Ce poți face chiar acum?
În loc să vorbești mult despre modul în care produsul/serviciul tău economisește timp și bani, demonstrează cum face acest lucru.

03. „Inovatori, strategici, experți”

Răspunde la o întrebare simplă: cât de des ai văzut oricare dintre aceste cuvinte pe o anumită pagină de destinație? Recunoaște: foarte des. Aceste adjective nu sunt rele deloc, dar sunt deja utilizate de toți. Acestea se găsesc peste tot și, prin urmare, își pierd valoarea inițială. Astăzi, orice companie, chiar și cea mai mică, tinde să se autointituleze expert sau inovator în nișa sa. Dar, fiecare cuvânt trebuie demonstrat. Dacă ești cu adevărat un expert, arătă. Dacă ești strategic, demonstrează-ți strategia.

Același lucru este valabil și pentru cuvinte precum dinamic, unic, creativ etc.

Ce poți face chiar acum?
Dacă ai adăugat unul dintre aceste adjective în titlu Landing Page-ului tău, nu-ți fie lene să explici prezența lui. Oamenii vor dovezi: feedback-ul clienților, statistici, cercetări, opinii ale experților, studii de caz. Numai atunci vor crede în „inovație” și „expertiza” ta și a echipei tale. Faptele sunt mai elocvente decât cuvintele. Ține minte asta!

Leave a Reply